stine elize gaassand

Rolig start p dagen!

  • Skrevet 31.08.2016 klokka 11:13
  • Kategori: Blogg

God morgen fine! ♥︎

 

Jeg elsker starte dagen rolig med en god kopp kaffe og oppdatere meg p ting som har skjedd rundt om i verden. Det gir meg virkelig en super start p dagen og en ro i kroppen. Jeg hater stresse og rushe meg avgrde. N siter jeg her med verdens beste havregrt og lader opp til det som skal bli en killer kt. P planen idag str det rygg, biceps og mage og jeg elsker trene ryggen, s satser p en god kt. Planlegger ogs avslutte med en time p mlla med litt podcast p rene. tiden flyr jo avgrde nr jeg hrer podcast under kardioktene, plutselig var timen gtt og fettet forbrent! 


 

Senere skal jeg sitte med hodet ned i pensum tenker jeg virkelig ta fatt p studiene. Til dere som lurer s studerer jeg Personlig Trening ved NiH, og gleder meg til lre mer og ke kunnskapen min rundt det jeg elsker. Er virkelig motivasjon studere det man brenner for.

♥︎ Hvordan startet deres onsdag? 
♥︎ Hva er deres planer for uken? 

HUSK AT DU KAN FLGE MEG P INSTAGRAM @FIT.LITZ OG SNAPCAHT @TJL-STINE FOR HYPPIGE OPPDATERINGER!
 

Mitt valg om ikke stille i NM

  • Skrevet 29.08.2016 klokka 20:54
  • Kategori: Blogg

Hei flotte! ♥︎

 

Idag tenkte jeg fortelle dere omvalget mitt om ikke stille i NM n om 6uker. Jeg har ikke hoppet av dietten, jeg har ikke sluttet p teamet, men jeg har bestemt meg for ikke konkurrere i r. Hvorfor? 

Jeg er en person med et enormt konkurranseinnstinkt. Det er ikke noe tap og vinn med samme sinn her i grden. Om det er kortspill med venner eller strre konkurranser har ikke noe si, jeg skal vinne og blir ekstremt sur og gretten nr jeg taper, snn ufyselig sur. Det vil ogs si at jeg legger hele sjelen min i ting jeg konkurrerer i. Jeg vil vinne, og jeg vil vre best. Slik har jeg alltid vrt. Og der er grunnen til at jeg ikke stiller i NM. Jeg vet at jeg ikke vil komme ned i god nok form til ta en plassering i NM. Fett% min er rett og slett for hy, og jeg vil ikke vre hard nok. Og jeg vil ikke st p den scenen og vite at jeg ikke har sjans. Nr jeg skal st p den scenen skal jeg vite at jeg har en mulighet til vinne. Jeg skal vite at jeg er i den beste formen jeg kan komme i. Og jeg skal vite at jeg er der for en grunn. Og st p scenen bare for gjre det er ikke grunn nok for meg. Jeg kunne kommet meg i OK form, og jeg hadde kommet ned p en "hy" sceneprosent. Men det er ikke jeg interessert i. Det vil ogs speile gjennom om jeg skulle sttt p scenen. Jeg ville ikke hatt den selvsikkerheten man skal ha og hatt riktig attitude, rett og slett fordi jeg vet jeg ikke er "bra" nok. Jeg sa i sommer at jeg vil ikke st p den scenen med hyere fett% enn 10. Og ned dit kommer jeg meg ikke n, om jeg vil bevare musklene mine best mulig. Og musklene mine, de vil jeg ikke miste. De har jeg jobbet s hardt for og jeg elsker de, s de skal ikke forsvinne fra denne kroppen! 



Der er bakgrunnen til mitt valg. Jeg gr fortsatt p diett, for komme meg lengst mulig ned fr jeg skal opp, fr jeg starter p en ny oppkjring. Mlet mitt er stille til vren, og gjre det bra. Jeg har ogs et utgangspunkt der kroppen ikke er helt p lag. Jeg har levd p underskudd og virkelig fucket opp kroppen i 8r, s kroppen min kjemper mye imot meg, og jeg m jobbe ekstremt hardt mot den. Det vil jeg ikke n siste tiden. S jeg har ikke tatt de siste kuttene p dietten n nr jeg har bestemt meg for vente. Jeg har spist diett hele veien, har ikke hatt noe annet enn plagt cheats for sjokke kroppen. Jeg har ogs valgt cheate med alkohol de gangene jeg har cheatet. For vre mest mulig meg. g ut ha det gy med venner har jeg prioritert nr jeg har cheatet. Jeg har fullfrt alle kter p planen utenom 4, og jeg har ogs trent ekstra. jeg har lagt p ekstra kardio selv og ekstra styrke. Og jeg lever fortsatt p diett, men ikke like strengt. Om jeg gr over med 100kalorier en dag, s gr det helt fint n. Om jeg stresser over det vil kroppen bare jobbe imot meg. S, der har dere mitt valg og grunnen til det. jeg hopper alts ikke av fordi jeg ikke klarer diett lenger, og jeg har ikke hoppet av heller. Jeg har tatt et valg som satt langt inne og ta, men er det riktige valget for meg. Og s skal jeg rocke den scenen nr jeg frst str der! ★ 

HUSK AT DU KAN FLGE MEG P INSTAGRAM @FIT.LITZ OG SNAPCHAT @TJL-STINE FOR HYPPIGE OPPDATERINGER! 

Runners high!

  • Skrevet 27.08.2016 klokka 19:45
  • Kategori: Trening

God lrdag! ♥︎

 

N ligger jeg igjen p sofaen etter en herlig lrdag s langt. I magen ligger det en god porsjon havregrt, som jeg faktisk kunne levd p, og endorfinene bruser i hele kroppen. Idag sto det egentlig tung overkropp p planen, og det var det jeg hadde tenkt trene. Men startet kten med ro litt, og plutselig hadde jeg rodd 4000m og var ikke sliten engang, og da kom lpelysten inn! S da bestemte jeg meg for korte ned styrkekten, for avslutte med lpe(?!?!?!) Jeg lp veldig mye fr, men har ikke lpt noe annet enn intervaller siste tiden, og tror ikke jeg har hatt en skikkelig lpekt p 3-4 r kanskje? S jeg bestemte meg for kjre p og se hvordan det kom til g. Kjrte frst benkpress, militrpress, kabelro, nedtrekk og reversegrip pushdown fr jeg lp ned p tredemllen og tok bena fatt resten av kten. Og herregud, s gy! Lp 5 gode kilometer med 2%stigning p halvtimen, med kun tre sm drikkepauser p 30sek. Imponerte meg selv der gitt. Hadde virkelig ikke trodd at det sto noe bra til med lpeformen, s det gjorde virkelig lrdagen fantastisk! 


Vi skal jo egentlig ikke lpe slik, n nr vi er p konkurranse oppkjring, men siden jeg har bestemt meg for ikke stille, s gr det fint tenker jeg. Har planer om f til 2-3 lpekter i uken fremover n. Jeg vil bli allsidig trent og gjennomtrent, s da m man lpe litt og. Skal jo selvsagt fokusere mest p styrke og bygging, men litt lping innimellom tror jeg skal bli godt. Gleder meg faktisk til neste gang! 

♥︎ Hvordan har din lrdag vrt?
♥︎ Liker du lpe? 

HUSK AT DU KAN FLGE MEG P INSTAGRAM @FIT.LITZ OG SNAPCHAT @TJL-STINE FOR HYPPIGE OPPDATERINGER! 

Fredag = Heavy legday!

  • Skrevet 26.08.2016 klokka 16:08
  • Kategori: Trening

God fredag fine! ♥︎

 

N er siter jeg godt plassert i sofaen, og fr kroppen det som den vil, s vil den ikke flytte seg mye idag. Det er fredag og hver fredag str tung bendag p programmet. Tunge vekter, f repetisjoner, snn jeg liker det best! Jeg elsker fle meg sterk og virkelig lfte tungt. Men, det er tungt, og det tar ekstremt mye energi og trene ben. Og n nr jeg har levd p underskudd spass lenge, s er det ikke mye energi igjen i denne kroppen. Har klart ke ganske mye frem til n, men n er all fokus p bevare styrken ikke miste noe masse eller styrke. S, kroppen er godt kjrt n. Planen var fullfre min 30minutter mer kardio etter kten, men mtte kaste inn hndkle etter 15usle minutter. Da vrengte magen seg, beina gikk s vidt fremover og hodet var en helt annen plass. Men, benkten var super, s tenkte dele den med dere!



 

Kneby - 40kgx6 - 50kgx6 - 60kgx6 - 65kgx4 - 65kgx4 - 70kgx2 - 60kgx6
Strakmark - 40kgx6 - 50kgx6 - 60kgx6 - 70kgx6 - 75kgx4 - 75kgx4 - 70kgx6
HipTrust - 60kgx6 - 70kgx6 - 80kgx6 - 90kgx6 - 100kgx6 - 105kgx6 - 110kgx6
Bulgarsk Utfall - 40kg(20x2)x6 - 40kgx6 - 40kgx6
Nordic Hamstring - 4x6 
LegExt - 4x6 60kg
Stende Leggpress - 1x15 + 2x6

S slik s dagen kt ut! Startet kten med 10min gange p 15% stigning og 5km/t og avsluttet med 15min p 15% med 4,5km/t. S er fornyd med dagens innsats, men er litt irritert for at hodet ikke klarte mer kardio p slutten, s blir nok en rolig halvtime p sykkelen ilpet av kvelden. 

 

♥︎Har dere trent idag? 
♥︎Hva planer har dere for fredagen? 

Husk at du kan flge meg p instagram @Fit.Litz og Snapchat @TJL-STINE for hyppige oppdateringer! 

She's back!

  • Skrevet 25.08.2016 klokka 20:13
  • Kategori: Blogg

Hei flotte! ♥︎

 

N er sommeren offisielt over for min del og jeg skal ta opp bloggen igjen. Har gtt med mye skrivelyst og har bestemt meg for gi dette en ny sjanse. N som jeg er student ogs, s tror jeg det vil passe ganske bra! Jeg skal prve oppdatere dere daglig og kjrer ogs p med faste ukentlige innlegg, tenker jeg skal starte med Ukens oppskrift og ukens velse n i starten, s fr vi se hva det blir etterhvert. 



Er jo fortsatt p konkurransediett, s oppskriftene neste 6ukene blir kanskje ikke de mest spennende, men vi fr prve. Jeg har ogs bestemt meg for ikke stille i NM n i hst, men satse p vrsesongen og kjre meg opp til den. Men jeg fullfrer dietten siste 6ukene for komme meg ned i lavest mulig fett%, fr jeg bygger meg opp, og starter p diett igjen. Da vil dietten g fortere og jeg vil oppn bde mer muskelmasse og forhpentligvis en hardere form. Og det, det kan jeg like! 

 

♥︎Noe dere nsker jeg skal skrive om? Eller forslag til hva jeg kan ha som faste innlegg? 

FLG MEG GJERNE P INSTAGRAM @FIT.LITZ OG SNAPCHAT @TJL-STINE FOR HYPPIGE OPPDATERINGER

Stine Elize

Mitt navn er Stine Elize og er en jente p 22 som bor i Bergen. P denne bloggen vil jeg dele mitt liv med fitness og veien mot sceneform, med en fortid med avlorlige spisefortyrrelser og depresjoner i 8r. Jeg studerer ved NiH til bli Personlig Trener og elsker trening og aktivitet! Jeg vil inspirere og motivere, og vise at det er mulig for alle komme i form! Er veldig glad i eksprimentere p kjkkenet, og er veldig glad i sunn mat!


KONTAKT
litzblogg@outlook.com

Search

Bloggdesign

hits