stine elize gaassand

Sunt og Enkelt p farten?

  • Skrevet 15.03.2016 klokka 14:10
  • Kategori: Kosthold

Hei fine dere! ♥︎

 

Idag tenkte jeg bare tipse dere om noe som er sunt, enkelt og du kan spise p farten. Mange skylder ofte p drlig utvalg og tar ofte usunne valg p farten. Det er lett, ofte billigere, men kan hindre deg i oppn de resultatene du vil. Idag finens det mye sunt man kan ta med seg p farten eller kjpe ute. Selv er jeg flink med matboks, og legger mye tid i legge tilrette maten for dagen, men for meg er det ndvendig siden jeg skal konkurrere. Men, jeg har ogs dager jeg ikke orker det, og har likevell funnet noe som er sunt, godt og passer inn min diett n.



Nemlig speltlomper med plegg og mager kesam/gresk yoghurt. 14-serien fra tine er helt fantastisk og denne fletter jeg inn i dietten nr jeg kan. Proteinrik og supergod! Favoritene mine er mager kesam med sitronsamk(som p bildet) og gresk yoghurt med sitron og lime. Speltlompene er ogs super. Kjp en pakke med speltlomer, kyllingskinke og lett ost, og vipps s har du et sunt alternativ du slipper styre for mye med. Enkelt og supergodt! 

Nytt inn fra Adidas Stella Sport

  • Skrevet 10.03.2016 klokka 10:07
  • Kategori: Blogg

Hei fine dere! ♥︎

 

Det er jo ikke til legge skjul p at jeg er hodestups forelsket i den nye kolleksjonen til Stella sport For Adidas! Og siden det er kommet nye plagg i den kolleksjonen, s mtte jeg snope meg litt nytt igjen. 3 digge sportsBH-er og en superchill og lekker hettegenser. Denne har jeg s og si bodd i siden jeg fikk den hjem, s et kjp jeg virkelig er godt fornyd ned! 







 





♥︎ Hva syns du om innkjpet? 

 

A bootylicious workout!

  • Skrevet 09.03.2016 klokka 19:05
  • Kategori: Trening

Hei fine dere! ♥︎

 

N har jeg endelig ftt sltt meg ned p sofaen og har store planer om vre her rsten av dagen! Kom hjem for litt siden og da var det bare hive seg over matboksen som sto ventet p meg i kjleskapet, fr jeg mtte preppe for imorgen og fredag. S n er det vel egentlig snart tid for mat igjen! Hadde en killer benkt idag, fr jeg var og fikset p vippene mine. Alltid deilig bli dullet med, s deilig at jeg sovner hver eneste gang! Godt f inn en lur midt p dagen ogs. Tenkte dele dagens kt emd dere, da jeg blir mer og mer glad i den. Har hatt et elsk/hat forhold til denne kten, men den vokser p meg. Er jo ben, s er mye tunge lft, men er s sinnsykt digg etterp! 


obligatorisk belfie! 

 

Dagens kt s slik ut: 

Lett oppvarming i 10 min med fokus p ben

Leg extention - 3x8 

Sittende leg curl -  3x8

Benpress med bena hyt og bredt  10 - 10 - 8 - 8 - 6

Kneby med stopp i bunn - 10 - 10 - 8 - 8 - 8

1 bens strake marklft 2x10 (p hver for)

Hip thrust - 4x8

Liggende leg curl - 3x8

Er ikke mange velsene, men har tunge lft med lange pauser mellom settene, s det brenner godt i ben og rumpe! S sofaen var grdig god krype ned i n! Imorgen er det bryst, mage og intervaller som str p planen. S hper jeg vkner i kardio humr imorgen, for de er vanskelig manne seg opp til! 

♥︎ Har du trent idag? 

 

Flg meg gjerne p Instagram @Fit:litz for flere treningsbilder! 

Mine kosttilskudd!

  • Skrevet 08.03.2016 klokka 13:28
  • Kategori: Kosthold

Hei fine dere! ♥︎

 

Jeg har ftt et par sprsml om hva kosttilskudd jeg bruker i forhold til treningen. Jeg bruker dette for fa maksimalt ut av treningen, for kunne bygge best mulig og restituere fortest mulig. Da jeg startet var jeg ganske s plank p dette feltet, men etterhvert s har jeg ftt tips til hva jeg burde bruke. Nr jeg begynneer p konkuranse dietten s blir det nok enda mer tilskudd, men forelbig s holder dette for meg. 

 


Proteinpulver! Jeg fr i meg proteinpulver 3 ganger for dagen, og varierer derfor litt p smak. Jeg har proteinpulver i havregrten min til frokost, en shake rett etter trening, og blandet ut med kesam til kvelds. Alle disse 3 er helt fantastisk p smak, s om du ikke er s fan av den typiske proteinpulver-smaken s kan jeg anbefale disse p det sterkeste. Den fra Gourmet pro er den aller beste, og har ikke et snev av proteinsmak. Den fr du kjlpt p Gymgrossisten. I smaken Sjokolade. Den smaker som en tjukk og god sjokomelk egentlig, null proteinsmak! 


Kreatin og pre-workout! Kreatin ker prestasjon, styrke, muskelmasse og utholdenhet. Et fantastisk tilskudd. Jeg bruker monohydrat n, men kan binde en del vann. Jeg skal bytte til kre-alalyn, som er kreatin det og, bare at det ike binder like mye vann. For min del har det bundet veldig mye vann, da jeg har hatt mye ubalanse i kroppen ogs siste rene. Fra Proteinfabrikken

Pre-workout! Dette er jeg avhenging av. Har man frt begynnt s er det vanskelig slutte. Dette ker fokuset og prestasjonen og gir deg et lite kick. Det er koffein i det, som gjr at man vkner og fokuserer mer. Denne smaker litt vel kunstig, s nr boksen er tom, s skal jeg nok prve et annet et. Men om du vil ah effekt og ikke bryr deg om smak, s er dette supert! Jeg blander disse to sammen i ca 1dl vann og hiver det i meg ca 20min fr trening. Fra Gymgrossisten


S var det alle tabelettene mine da! Her tar jeg endel som dere sikkert ser! Koffein tar jeg om morgenen, da jeg ikke er noe spesielt kaffe menneske. Dette kan ogs taes fr trening om du vil ha et kick og ke fokus. Magnesium tar jeg 2-3 ganger daglig ilag med mltid for musklaturen sin. Jern tar jeg for jeg har hatt ekstem jernmangel og er ikke p normale verdier. Omega-3 er supert for det meste. Svrt mange av oss fr i oss for lite av dette. Det bedrer fordyelse, hjelper hjernenen og br vre en del av alle sitt kosthold. CLA tar jeg for bedre forholdet mellom muskler og fett og ke musklemasse. HICA er muskelfremmende og bedrer proteinsyntesen i kroppen. Disse fes kjpt p Gymgossisten, apoteket og porteinfabrikken


Under trening(styrkekter) drikker jeg BCAA. BCAA er aminosyer trenger. Miksen av aminosyrer som virker antikatabolt og energigivende under og etter treningen. Den avanserte formulaen inneholder grenede essensielle aminosyrer i forholdet 2:1:1 (L-Leucin, L-Isoleucin, L-Valin), i kombinasjon med Glutamin, Citrullin Malate og Vitamin B6. Dette gir rask og effektiv restitusjon, ker fysyik og mentalt energiniv, bedre utholdenhet og kt muskelvolum og mer "pump".(hentet Fra gymgrossisten) 

E-burn er brusetabeletter som hjelper p fettforbrenningen. Denne driker jeg de dagene jeg har kardio og skal brene mest mulig fett. Drikker den ca 20minutter fr kten. Fra Proteinfabrikken
 

Dette er det jeg tar for f mest mulig ut av trenigen min og f de resultatene jeg nsker. Viktig si at dette er tilskudd som jeg tar i tillegg til et sunt og kodt kosthold! Jeg ersatter ikke noe med dette, men tar det som et supplement, slik det skal. Det viktigeste om du vil ha best mulig resultater av treningen din er et sunt, variert og godt kosthold. Ingen piller eller tilskudd kan endre p det! 

 

♥︎ Tar du kosttilskudd?

Frisk og proteinrik smoothiebowl♥︎

  • Skrevet 07.03.2016 klokka 07:59
  • Kategori: Kosthold

Hei fine dere! ♥︎

 

Jeg har ftt s god respons p oppskriftene mine her at jeg skal blir flinkere til legge ut! Skal prve f til 2-3 oppskrifter i uken. Er mye like base oppskrifter, men kun fantasien setter grenser for hvordan man kan variere! Idag tenkte jeg dele en superfrisk og god smoothie med dere. Dene ga meg virkelig mer lyst p vr og varmere dager, s blir nok en hit her fremover! 

Du trenger: 

★ 150gram frossne skogsbr
★ 100gram mager kesam
★ 100gram mager cottage cheese
★ 1scoop jordbrprotein
★ 1/4 banan
★ 10g mandler
★ 1ss trket gojibr
★ Et lite dryss kanel
★ vann etter nsket konsistens(jeg brukte vel ca 1dl for en tjukk og spiselig smoothie"
★ Frosne bringebr, hakkede mandler og banan til topping 

 

Kjr alt i blender til alt er blandet sammen og knust, ha i en skl/glass og topp med det du nsker! Dette er supert til frokost, lunsh eller mellommltid(oppskriften kan da gjres litt mindre). Dette er en smoothie som inneholder mye protein, sunt fett og karbo. Den metter lenge og er super lage om du nsker noe friskt og godt! Jeg har kanel i for blodsukkeret sin del, for det er supert for f et stabilt blodsukker! 

N skal jeg fyke avgrde p trening. Idag str skuldre og legger p planen, og jeg satser p en skikkelig killer kt! Hper alle fr en super start p uken! 

♥︎ Hva er din favorittsmoothie? 
♥︎ Skal du trene idag? 

 

finne tilbake til meg selv og mine verdier

  • Skrevet 06.03.2016 klokka 19:55
  • Kategori: Personlig

Jeg har vrt syk lenge. Veldig lenge. Mer en 1/3 av livet mitt har gtt med i sykdommen. De viktigste rene Dert man legger grunnlaget. De rene min er defuse og strekt preget av sykdom. Jeg har gtt glipp av veldig mye. Ungdomsrene mine har gtt med i sykdommen. Ja, mye av livet mitt har gtt med. Men jeg har reist meg. Reist meg fra asken jeg l i. Reist meg opp og tatt grep. Noe av det viktigste for meg var finne megselv, og mine verdier.

 

Jeg har vrt til mange psykologer, leger og psykiatere. Og jeg har sluttet hos mange. Det er f som har ndd inn til meg som person og virkelig tatt tak i roten til problemet. De har prvd lse problemet fra overflaten. Men p en person som meg, s hjelper ikke det. Man m ned i dybden. Finne ut hvorfor jeg fikk problemet, og akkurat det er det svrt f som har klart. 

 

Jeg er en person som ikke viser flelser og stenger folk ute. Uten egentlig vite at jeg gjr det, s gjr jeg det. Det er snn jeg er. Og derfor har jeg vrt en hard ntt og knekke. Jeg har heller ikke hjulpet s mye, for jeg har ikke visst hvem jeg selv er og var, og derfor ikke klart og fortelle det. Men jeg er p veien. Jeg har funnet ut ekstremt mye om meg selv siste halve ret. Og funnet tilbake til mine verdier. Og ja, jeg er hard og jeg er kald. Jeg har en vinnerskalle f har. Og jeg er en person som gr all in om jeg fr st inn for noe. 



Jeg har alltid lagt prestasjon hyt. Det prestere for meg er ekstremt viktig. Men p mine felt. Om jeg gr inn for noe, s fr jeg det som regel til. Men jeg m velge det selv, og det m vre mitt valg. Det nytter ikke for meg at andre velger, eller prver velge for meg. Jeg har alltid vrt en person som har mtte lre p den harde mten. Om du sa det er farlig holde hnden p en kokeplate, s mtte jeg prve det selv for lre det. Det holdt ikke at du sa det. Jeg er derfor ofte ganske kritisk til mennesker.  Og hva de mener. Jeg respekterer det, men det betyr ikke at det er min mening. Og jeg er en person som kun stoler p meg selv. 

 

Det finne tilbake til meg selv har vrt en hard vei g. Jeg er der ikke, men jeg har funnet tilbake til mange av verdiene mine. Og ja, jeg har godtatt at jeg er kald og kritisk. Jeg er hard, men jeg er ogs rettferdig. Det er meg. Og jeg har et ekstremt stort konkurranse instinkt og vinnerskalle. For meg holder ikke det med godt nok, det skal vre best. Og her vet jeg at folk er ulik. Og det respekterer jeg, men jeg ber da ogs om respekt tilbake, og at du respekterer meg. For det har alltid vrt en av mine verdier. Vi trenger overhodet ikke vre enig om noe, men jeg fortjener respekt, p akkurat samme mte som det du gjr. 

 

Trening er en av de tingene jeg virkelig brenner for. Og det ha jeg gjort hele livet. Jeg er en sjel som er ekstremt glad i pushe meg selv til det ytterste nr det kommer til trening. Det gjorde jeg ogs da jeg var yngre. Jeg sto mangfoldige timer p fotballbanen. Dag inn og ut. Bare for bli bedre. Det var ingen som sa jeg trengte det. Men jeg ville det. Det ga meg glede og fred. Det ga meg en ro. Og slik er det ogs den dag idag. Trening gir meg ro i sjelen. 



 

Dette var det jeg savnet alle mest da jeg var syk, og mitt hyeste nske f tilbake. Gleden min. Og ja, gleden min er trening. Og det passer ufattelig drlig inn nr man sliter med spiseforstyrrelser. Derfor sluttet jeg trene da jeg var p mitt sykeste. For jeg ville ikke at treningen skulle bli rammet av sykdommen. For det var mitt fristed. Men, nr man gr i behandling for spiseforstyrrelser fr man ofte restriksjoner p trening. Spesielt om man er innlagt. Dette fikk jeg. Og jeg brt dem. For etterhvert som jeg fikk livsgnisten tilbake, s fikk jeg treningslysten tilbake. Og nei, for min del har dette aldri handlet om kalorikontroll og g ned i vekt, men mitt fristed, Mitt sted for f utlp for tanker og sinn. Jeg har blitt stoppet, og jeg har blitt fortalt at jeg ikke burde trene. Og ja, jeg skjnner prinsippet i det. I den situasjonen jeg var. Men trening er meg, og har alltid vrt det. kunne bruke kroppen, og kunne pushe kroppen og kunne leve. 



Jeg har prvd mye rart. Da jeg var innlagt prvde jeg meg p strikking, tegning og mye forskjellig. Men eneste jeg ville var trene. For det er min hobby, og det jeg er interessert i. Jeg er interessert i kroppen, og dens funksjoner. Og det har reddet meg. Kunnskapen om hva jeg egentlig har gjort med kroppen min og hvordan det kunne endt. Treningen ga meg livet tilbake, og derfor har jeg valgt gi mitt liv til treningen. Tilhsten er planen min starte PT-utdanning og kostholdsveileder. Samtidig som mler er stille i Bikinifitness. Jeg vil utforske nye ting og jobbe med det jeg brenner for. Og jeg gleder meg til reisen videre ♥︎

Jeg klarte det!

  • Skrevet 06.03.2016 klokka 16:45
  • Kategori: Blogg

Hei fine dere! ♥︎

 



Det er ett stk happy jente som sitter i sofaen har. Idag var dagen jeg prvde meg p 100kg i marklft. Og jeg klarte det. S ny personlig beste p meg, og meget happy med ha ndd mlet jeg satte meg tidligere i r! Det var ikke det fineste lftet jeg har hatt, men jeg klarte det. S kan si meg godt fornyd med dagens kt. I helgene s har jeg ikke noe spesielt program, jeg har det som heter funday. Jeg har de vlesene jeg vil, og terper p litt teknikk. S helgektene er forskjellig fragang til gang, noe jeg digger. S idag ble det en helkroppskt og de fleste muskelgruppene fikk kjrt seg. Men ryggen fikk nok kjrt seg mest, s spent p hvordan den er p tirsdag da rygg str p planen. Er jo alltid mest stl p dag 2, men statser p at det gr fint! Nytt ml er satt, og jeg stater p klare 120kg til sommeren. Da er jeg p elite niv, og det er noe strekke seg etter det! 



 



 

 

Verdens beste smoothie!

  • Skrevet 05.03.2016 klokka 09:52
  • Kategori: Kosthold

Hei fine dere! ♥︎

 


Kan jeg friste med denne? 

 

Dette er min favorittsmoothie. St, proteinrik og utrolig god! Og n tenkte jeg dele oppskriften med dere. Den er superenkel lage, og full av gode nringsstoffer. Ikke minst s er den svrt proteinrik! 

Du trenger : 

★ 200gram frosne bringebr
★ 100gram Mager kesam
★ 100gram Mager Cottage cheese
★ 1/3 banan
★ En scoop vaniljeprotein
★ Vann etter nsket konsistens
★ 1 eggehvite(gir null smak, bare ekstra protein)
★ 10gram hakkede mandler, 10gram 80% sjokolade og bringebr til topping

Kjr alt i blender og topp med ntter, sjokolade og bringebr. Denne oppskriften ga meg to glass, s kan halveres om du bare nsker et glass. Fantastisk god p smak! 
 

♥︎ Hva er din favoritt smoothie? 

 

Diett er lett!

  • Skrevet 03.03.2016 klokka 15:31
  • Kategori: Blogg

Hei fine! ♥︎

 

Angende overskriften, s nei, det er ikke alltid like lett. Men, det blir vanskeligere om man sier det er vanskelig. N er jo jeg p en ganske s flexibel diett, konkuranse dietten starter jeg ikke p fr om en mned, s jeg kan skeie litt ut p den jeg har n. Men jeg prver la vre. Siden jeg ogs har gtt litt ned i kalorier, s har jeg en hydag, hvor jeg kan spise litt mer. Men, diett er ofte s lett eller vanskelig man gjr det til selv. Ja, makroer skal flges, men kunnskap og varasjon er nkkelen. Lese seg opp, hva kan jeg lege til, hva kan jeg bytte ut. Jeg elsker gjre maten min fin og god, og fr ogs en del skryt over dette. Jeg vil at maten skal se og smake digg! Krydder og litt krativitet, s er vi langt p vei. Ja, jeg kan spise taco p diett, men jeg bytter ut lefser med speltlompe, bruker svrt lite ost, og da den lettere varianten. Bruker karbonaddeig og mager kesam. S enkelt, og s godt. Men alt handler om hode. Hvor motivasjonen ligger og hvor mye disiplin man har. 



 

Jeg har ikke lenger et behov for sukker og stsaker. Joda, det er godt, men jeg craver det ikke p samme mte som fr. Joda, av g til frister det veldig, men det gr over. Jeg flytter fokuset over p noe annet, og vipps s forsavnt suget. Det varer som regel ikke lenger enn i 20minutter, og gir det seg ike innen da s unner jeg meg noe sunt og godt. En skje med cottage cheese med kaneldryss hjelper ofte, litt ntter eller en liten proteinkule. Eller s om jeg har vrt flink, s er det sukkerfri gele i kjelskapet, og vipps, stsuget er borte. Men jeg m vre innstillt p det. Det krever motivasjon og dedikasjon. St p vilje, og guts. For ja, noen dager er tunge. Men det er verdt det! 

Alt dette er sunn og nringsgrik mat, ja til og med diettvennlig! S kunnskap er nkkelen til variasjon. Og nr man varierer s blir det bde lettere og bedre! 

 

NB! Nr jeg kriver diett, s er dette min diett, for bygge muskler og oppladning til konkuransse. Jeg spiser nok likevell mer enn mange, og er ikke i kraftig kaloriunderskudd. Dette er en treningsdiett med mye, men riktig mat! 






 

Jeg er min strste konkurrent!

  • Skrevet 02.03.2016 klokka 20:40
  • Kategori: Blogg

Hei fine dere! 

 

Nr det kommer til meg og treningen min setter jeg meg ml. Ml som skremmer meg, men ogs ml jeg vet jeg kan f til om jeg vil og er dedikert nok. Ml jeg vil oppn, og ml som er mlbare. Jeg satt meg et ml tidlig i r om at jeg skulle klare 100kg i marklft innen mars. Og har jeg klart det? jeg vet ikke. For jeg har ikke prvd. Jeg har ikke turt prve. For jeg har hatt en mental sprerre. En sperre som har stoppet meg de gangene jeg faktisk har lurt p prve. Hodet mtt sier at dette er tungt, dette fr du ikke til. Mens viljen min sier at dette gr. Hadde det vrt en allen velse hadde jeg bare kjrt p prvd. Men marklft er en teknisk velse, som m gjres riktig. Lfter jeg feil, med s mye vekt, s ryker ryggen. Derfor har jeg enda ikke klart legge p de 100kiloene, for jeg er redd for feile. Jeg vet at jeg brurde klare det. De siste ukene har settene mine i marklft sett slik ut :

★ 12 x 50kg
★ 10 x 60kg
★ 8 x 70kg
★ 4 x 80kg
★ 2x90kg

Men den p 1x100kg gjenstr. Jeg er redd. Marklft skal gjres med riktig teknikk. Jeg er redd for lfte feil. Lfte skjevt. Men mest av alt egentlig, ikke klare det. Ikke klare mlet mitt. Selvom jeg egentlig vet jeg kan klare det. Men sperren er der. Lrdag er dagen. Lrdag 5.mars skal jeg klare 100kg i marklft. Jeg skal gutse p, og jeg skal n mlet mitt. Og premien min er ganske s fin. Ikke nok med overvinne meg selv, min strste konkurent, men jeg har ogs sagt at nr jeg fr det til, s skal jeg investere i et par skikkelig lftesko. Og det er en ganske s fin motivasjon, og premie til meg selv syns jeg! S lrdag, da skal sperren min rives ned! 


Jeg er min strste konkurrent, men skal alltid vre sterke enn igr! 

♥︎ Har du slike sperrer? 

Flg meg gjerne p Instagram @Fit.Litz og Snapchat @Litz for mer trening og inspirasjon! 

 

Nye klr booster motivasjonen!

  • Skrevet 01.03.2016 klokka 17:24
  • Kategori: Blogg

Hei fine! ♥︎

 

Jeg er kanskje over gjennomsnittet opptatt av treningsty og fr aldri nok. Ikke bare til trening, men ogs til fritidsbruk. S, jeg har igjen svidd kortet litt p nytt ty, men s igjen er det jo s og si det eneste jeg gr med. S da er det vel litt innafor eller? 











Dette booster hvertfall min motivasjon litt! 

♥︎ Hva syns du om klrne? 
 

I <3 PROATS!

  • Skrevet 01.03.2016 klokka 13:57
  • Kategori: Kosthold

Hei fine dere! ♥︎

 

Det har vrt litt stille her fra meg siste tiden. Jeg har vrt gjennom noen tffe uker, og vrt ganske langt nede. Men, jeg gir meg ikke. Jeg gir ikke opp, og jeg vet ting vil lsne litt etterhvert. Kostplanen er n lagt litt om, og hper se forskjeller fremover. Mlet fremover er g litt ned i fettprosent, og minske vannsamlinger i kropen, fr vi gr opp igjen for bygge mer muskler. 

 



 





 

Men, en ting jeg elsker og forsetter med er havregrten min. Jeg elsker frokosten min, og jeg kan varier den s mye, med mye digg tilbehr. Jeg spiser havregryn med proteinoulver, her veksler jeg mellom vanilje, sjokolade og jordbr, men vanilje er favoritten. Tenkte gi dere litt inspirasjon til hvordan dere kan variere havregrten. Jeg lager min altid kvelden fr, da blir grynen myke og mer fluffy. Jeg blander da havregryn med en scoop proteinpulver og bitelitt salt med kokende vann. Jeg har mye vann i, slik at det blir suppe konsitsns nesten, og setter et fat over og lar den godgjre seg over natten(ikke i kjleskap). Om morgenen koker jeg opp litt mer vann og har i og kjrer den ca 2min i mikroen og lar den st 10-15minutter mens jeg steller meg.Da blir min perfket. Myk og fyldig. Men s kommer det beste, toppingen! Jeg har alltid kanel i for blodsukkeret sin del, og stabilisere eventuelt stsug. Ellers er listen lang over hva du kan toppe den med. Mine favoritter er ; 

★ Cottage cheese
★ Fryste br, bringebr, blbr, jordbr
★ Peanuttsmr
★ Hakkede Mandler, Cashew etc
★ Walden's sirup
★ Peanuttsmr
★ Frukt, banan, mango, eple
★ Raspet gullerot og kardemomme(smaker som gulrotkake)
★ Sukrin Gold, Sukrin
★ Gojibr, kokkosflak, Chiafr 

Jeg pleier ha lit av hvert p og kombinere disse ingridensene litt. Havregrten gr da fra bli litt kjedelig og smakls til en real fest i munnen. Det smaker fantastisk, og gir virkelig en god og nringsrik start p dagen! 

♥︎ Spiser du ofte havregrt? 
♥︎ Hva er din favoritttopping?

Flg meg gjerne p Instagram @Fit.Litz og snapchat @Litz for flere bilder og inspirasjon!

Stine Elize

Mitt navn er Stine Elize og er en jente p 22 som bor i Bergen. P denne bloggen vil jeg dele mitt liv med fitness og veien mot sceneform, med en fortid med avlorlige spisefortyrrelser og depresjoner i 8r. Jeg studerer ved NiH til bli Personlig Trener og elsker trening og aktivitet! Jeg vil inspirere og motivere, og vise at det er mulig for alle komme i form! Er veldig glad i eksprimentere p kjkkenet, og er veldig glad i sunn mat!


KONTAKT
litzblogg@outlook.com

Search

Bloggdesign

hits