stine elize gaassand

Mitt treningsprogram!

  • Skrevet 29.11.2016 klokka 07:00
  • Kategori: Trening

God Morgen!

 

Jeg har jo mast s lenge om at jeg elsker det nye programmet mitt og det er s gy. Og ja, jeg digger det. Det er velser jeg ikke har vrt s mye borti fr, et oppsett jeg ikke har jobbet mye med og mye mestringsvelser. Men det er ogs tungt. Og fytti s tungt det er. Jeg har som regel kun 5-6 velser hver dag, men etter de er kjrt s har jeg ikke mye igjen gi til noe mer, s ja - det svir! Jeg har en 3splitt, med 6 forskjellige program. Jeg kjrer push, pull og leg og har 2 forskjellige kter av alt jeg skal gjennom i uken. Lagt opp snn her: 

★ Push 1
★ Pull 1
★ Leg 1
★ Push 2
★ Pull 2
★ Leg 2




Og det jeg satt som ml fr jeg fikk programmet var klare muscle-up, bli sterk i sumo mark, mestre frontby og genrelt bli sterk. S jeg kjrer mye tunge sett med f repetisjoner, kombinert med pumpevelser for best muskelvekst. S har jeg en progresjonsplan jobbe etter, s ktene blir ikke lik ,men jeg lfter forskjellig frekvens nesten hver gang. S det er mye variasjon. Og n har jeg kjrt det i et par uker og er s fornyd. Jeg merker fremgang allerede, ilag med god mat selvsagt! Eksempel p velser jeg kjrer mye er pushups i ringer, dips, pullups og chins bde i stang og ringer, pushpress, frontby og sumomarklft. Har hovedfokus p bryst, rygg, skuldre og rumpe. Dette er muskelgrupper jeg virkelig vil forbedre og bli sterk i. Skuldrene vil jeg ha store og fine, og selvsagt en stram, rund og god rumpe! S gleder meg til se fremgangen fremover og kjenne meg sterkere. Mlet er jo mestre muscle up bra, og det er en av de reste velsene jeg vet om. Om du ikke vet hva det er, s er det en pullup og istdenfor slippe seg ned nr du er p toppen, s skal du opp i en dips. Om ikke det er rtt, s vet ikke jeg! S fr vi se hvor lang tid det tar. Jeg hper den sitter innen sommeren, men er forberedt p at det kan ta litt lenger tid! M ha en r styrke, kroppskontroll og koordinasjon for mestre det, og det siste kan ikke jeg skryte p meg at jeg har. Sier du jeg skal lfte hyre hnd kan jeg lett lfte venstre for, ja dere skjnner! De koordinative evnene mine er ikke helt p stell, s det skal jobbes med! S dette er oppsattet jeg trener etter n, og jeg digger ktene mine. De er av f velser, men da fr jeg virkelig kvalitet p hver kt. Istedenfor tenke p de 15 neste velsene jeg skal gjennom. 

 

♥︎ Hvordan er din trening lagt opp?
♥︎ Har du en favoritt kt? 

Husk flge meg

Snapchat @ TJL-Stine
Instagram @Fit.Litz 
Facebook her 

Victoria Larsen

29.11.2016 kl. 09:01
FLINK! Hper du fr en fin Tirsdag :-)

Stine Elize

01.12.2016 kl. 21:56
Victoria Larsen: Tusen takk! :)
Stine Elize

Mitt navn er Stine Elize og er en jente p 22 som bor i Bergen. P denne bloggen vil jeg dele mitt liv med fitness og veien mot sceneform, med en fortid med avlorlige spisefortyrrelser og depresjoner i 8r. Jeg studerer ved NiH til bli Personlig Trener og elsker trening og aktivitet! Jeg vil inspirere og motivere, og vise at det er mulig for alle komme i form! Er veldig glad i eksprimentere p kjkkenet, og er veldig glad i sunn mat!


KONTAKT
litzblogg@outlook.com

Search

Bloggdesign

hits