stine elize gaassand

Diett er lett!

  • Skrevet 03.03.2016 klokka 15:31
  • Kategori: Blogg

Hei fine! ♥︎

 

Angende overskriften, s nei, det er ikke alltid like lett. Men, det blir vanskeligere om man sier det er vanskelig. N er jo jeg p en ganske s flexibel diett, konkuranse dietten starter jeg ikke p fr om en mned, s jeg kan skeie litt ut p den jeg har n. Men jeg prver la vre. Siden jeg ogs har gtt litt ned i kalorier, s har jeg en hydag, hvor jeg kan spise litt mer. Men, diett er ofte s lett eller vanskelig man gjr det til selv. Ja, makroer skal flges, men kunnskap og varasjon er nkkelen. Lese seg opp, hva kan jeg lege til, hva kan jeg bytte ut. Jeg elsker gjre maten min fin og god, og fr ogs en del skryt over dette. Jeg vil at maten skal se og smake digg! Krydder og litt krativitet, s er vi langt p vei. Ja, jeg kan spise taco p diett, men jeg bytter ut lefser med speltlompe, bruker svrt lite ost, og da den lettere varianten. Bruker karbonaddeig og mager kesam. S enkelt, og s godt. Men alt handler om hode. Hvor motivasjonen ligger og hvor mye disiplin man har. 



 

Jeg har ikke lenger et behov for sukker og stsaker. Joda, det er godt, men jeg craver det ikke p samme mte som fr. Joda, av g til frister det veldig, men det gr over. Jeg flytter fokuset over p noe annet, og vipps s forsavnt suget. Det varer som regel ikke lenger enn i 20minutter, og gir det seg ike innen da s unner jeg meg noe sunt og godt. En skje med cottage cheese med kaneldryss hjelper ofte, litt ntter eller en liten proteinkule. Eller s om jeg har vrt flink, s er det sukkerfri gele i kjelskapet, og vipps, stsuget er borte. Men jeg m vre innstillt p det. Det krever motivasjon og dedikasjon. St p vilje, og guts. For ja, noen dager er tunge. Men det er verdt det! 

Alt dette er sunn og nringsgrik mat, ja til og med diettvennlig! S kunnskap er nkkelen til variasjon. Og nr man varierer s blir det bde lettere og bedre! 

 

NB! Nr jeg kriver diett, s er dette min diett, for bygge muskler og oppladning til konkuransse. Jeg spiser nok likevell mer enn mange, og er ikke i kraftig kaloriunderskudd. Dette er en treningsdiett med mye, men riktig mat! 






 

Oslofru

03.03.2016 kl. 15:42
Ser vldigt gott ut :)

Stine Elize

06.03.2016 kl. 18:40
Oslofru: tusen takk! :D

lisarorvik

03.03.2016 kl. 15:52
Dette s utrolig godt ut :)

Stine Elize

06.03.2016 kl. 18:40
lisarorvik: tusen takk! :D

chrissieste

03.03.2016 kl. 15:58
Nam! Tips til hvordan cravingen stopper? haha

Stine Elize

06.03.2016 kl. 18:41
chrissieste: mine beste tips er spise ofte og regelmessig! Jeg spiser selv p klokke, hver 3-4 time. Om man venter for lenge, s synker blodsukkeret og da blir det ofte stsug. Og viktig f i seg nok proteiner og sunt fett :D et lite ekstra tips er f i seg kanel, dette stabiliserer blodsukkeret! :)

Henriette Celin

03.03.2016 kl. 16:30
Med rett innstilling blir alt mye lettere. I tillegg til at variasjon hjelper p. Syntes du er flink jeg! og m si dette s utrolig fristende og godt ut ;3

Stine Elize

06.03.2016 kl. 18:41
Henriette Celin: Helt korrekt! Tusen takk! <3

cheerchrissy.blogg.no

03.03.2016 kl. 19:51
Nam! Ser veldig godt ut!

Stine Elize

06.03.2016 kl. 18:42
cheerchrissy.blogg.no: Tusen takk! :)

Hannehm

03.03.2016 kl. 20:20
naaaaaaaaaam <3

Stine Elize

06.03.2016 kl. 18:42
Hannehm: <3

chrissieste

07.03.2016 kl. 16:13
Takk for tips :D
Stine Elize

Mitt navn er Stine Elize og er en jente p 22 som bor i Bergen. P denne bloggen vil jeg dele mitt liv med fitness og veien mot sceneform, med en fortid med avlorlige spisefortyrrelser og depresjoner i 8r. Jeg studerer ved NiH til bli Personlig Trener og elsker trening og aktivitet! Jeg vil inspirere og motivere, og vise at det er mulig for alle komme i form! Er veldig glad i eksprimentere p kjkkenet, og er veldig glad i sunn mat!


KONTAKT
litzblogg@outlook.com

Search

Bloggdesign

hits